.

PRAJITURA CU IAURT

Posted on
  • sâmbătă, 15 noiembrie 2014
  • by
  • Zaahoo
  • in
  • Etichete: , , , ,

  • Cum se face PRAJITURA CU IAURT, reteta culinara pentru PRAJITURA CU IAURT

    Ingrediente:
    • 20 piscoturi
    • 400 g iaurt grecesc 10 % grasime
    • 300 g smantana grasa 40 % grasime + 2 linguri lapte
    • 4 oua
    • 15 g gelatina
    • 1 banana
    • 1 portocala
    • 2 lingurite dulceata fragi
    • 200 g zahar
    • 60 g zahar farin
    • Glazura
    • serbet de vanilie
    • sos de ciocolata
    • Pentru inmuiat piscoturi
    • 2 pliculete cu ness
    Mod de preparare:

    Ouale le mixam bine cu zaharul,adaugam zeama de la portocala si punem pe foc ,pana se ingroasa.
    Gelatina o hidratam cu apa rece si apoi o adaugam in galbenusuri,dupa ce le-am lasat 10 min sa se racoreasca.Smantana cu laptele si zaharul farin le mixam bine,apoi adaugam iaurtul si omogenizam,la final turnam galbenusurile.Imbracam o cratita cu folie alimentara ( eu am folosit o cratita ovala ),am inmuiat piscoturile in ness-ul frecat cu apa rece,nu foarte mult sa nu se flescaiasca.
    Asezam piscoturile pe marginea cratitei. Apoi taiem banana in bucatele mai mici,din loc in loc punem dulceata de fragi,apoi turnam o parte din compozitie,punem si restul de banana si dulceata.
    Am taiat capetele piscoturilor,pentru ca erau mai inalte decat compozitia si le-am asezat ca baza.Am lasat la rece cca 3-4 ore,apoi am rasturnat prajitura pe un platou si am glazurat cu serbet de vanilie si sos de ciocolata.

    sursa: Clementina-Catalina Stoicescu

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

     
    Copyright (c) 2010 Retete culinare - Retetele apartin autorilor de drept. Sursa retete: Practic in bucatarie, Bucataria de azi
    Sponsored by : Bloggermint